KRITIČKI OSVRT NA IMPLIKACIJE TEORIJE KORISTI I ZADOVOLJSTVA U ONLINE KOMUNIKACIJI
Ključne reči:
Teorija koristi i zadovoljstva, poruka, primalac, online komunikacijaApstrakt
U ovom radu predstavljen je kritički uvid u teorijske postulate i implikacije teorije koristi i zadovoljstva u kontekstu online komunikacije. Kao polaznu tačku u ovom razmatranju uzimamo tvrdnju ove teorije da je primalac poruke odgovoran za potencijalne efekte i funkciju koju će data poruka imati na njega samog. U tom kontekstu ukazujemo na distinkcije izmedju tzv. prve paradigme u kojoj je sama poruka imala dominantnu ulogu I teorijskog pristupa razvijenog u periodu od 1940 do 1960 godine. Zahvaljujući razvoju novih komunikacionih tehnologija kritički ukazujemo na istraživanje čiji je cilj bio da se ispita odnos između tradicionalnih oblika društvenog ponašanja i društvene komunikacije putem Interneta, tj. da li se pojedinci koji imaju visok društveni nivo ponašaju isto u virtuelnom prostoru, ili možda mogućnosti Interneta, privatnost i anonimnost, čine da Internet više koriste ljudi koji imaju problema sa tradicionalnim oblicima društvene komunikacije.
Reference
-
##submission.downloads##
Objavljeno
Broj časopisa
Sekcija
Licenca
Ovaj rad je pod Creative Commons Aуторство-Nekomercijalno-Bez prerade 4.0 Internacionalna licenca.